avatar Ten blog rowerowy prowadzi kojak z miasteczka Wrocław. Mam przejechane 3382.66 kilometrów w tym 387.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.18 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy kojak.bikestats.pl
  • Sprzęt Pierwszy

Bałkany 2011 - Dzień 9: Djurdjevica Tara - Durmitor (Balkans 2011 - Day 9)

Niedziela, 24 lipca 2011 · dodano: 22.08.2011 | Komentarze 0

Jest niedziela, więc już tydzień naszej wyprawy za nami. Noc minęła szybko, ja wziąłem garść tabletek na noc, aby wypocić chorobę i móc kontynuować wyprawę. Wstajemy około 7:30 i udajemy się do pobliskiej cerkwi. Każdy jechał osobno, bo najpierw Marcin czekał na mnie i Jerzy pojechał, a potem ja jeszcze zawróciłem po liczniczek. Cerkiew była położona po drugiej stronie mostu i prowadziła do niej boczna droga. Po drodze trochę pobłądziłem ale dotarłem do celu przed 8. Jak się okazało na miejscu msza może będzie o 9 - jeśli pop dotrze.

Bałkany 2011 - Dzień 9: Djurdjevica Tara - Durmitor -> w drodze do Gór Durmitor © Kojak

Bałkany 2011 - Dzień 9: Djurdjevica Tara - Durmitor -> w babiczce ... © Kojak

Bałkany 2011 - Dzień 9: Djurdjevica Tara - Durmitor -> Jerzy w babiczce ... © Kojak

Bałkany 2011 - Dzień 9: Djurdjevica Tara - Durmitor -> Durmitor - ruchome przeszkody na trasie © Kojak

Bałkany 2011 - Dzień 9: Djurdjevica Tara - Durmitor -> pasące się owce na zboczach (Durmitor) © Kojak

Bałkany 2011 - Dzień 9: Djurdjevica Tara - Durmitor -> Dumitor w pełnej okazałości © Kojak

Bałkany 2011 - Dzień 9: Djurdjevica Tara - Durmitor -> Jerzy prosi o corny :) © Kojak

Bałkany 2011 - Dzień 9: Djurdjevica Tara - Durmitor -> podziwiam piękne widoki ... © Kojak

Bałkany 2011 - Dzień 9: Djurdjevica Tara - Durmitor -> kolacja - jagnięcina © Kojak