avatar Ten blog rowerowy prowadzi kojak z miasteczka Wrocław. Mam przejechane 3382.66 kilometrów w tym 387.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.18 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy kojak.bikestats.pl
  • Sprzęt Pierwszy

Ślęża

Piątek, 18 czerwca 2010 · dodano: 18.06.2010 | Komentarze 0

Celem dzisiejszej podróży była Ślęża.

Trasa miała być podobna do tej, którą przebyła wrocławska ekipa BS w maja 2010 - w razie konieczności na bieżąco miałem korygować jej tor.

Na trasie spotkałem kolarza w średnim wieku, który również zmierzał do Sobótki i poprowadził mnie inną trasą - przez dłuższy kawałek był bardzo fajny asfalt, więc bez problemu można było jechać 40 km/h - bez siadania na oponie :) Do kilkudziesięciu km kolarz mnie zostawił i pojechał własnym tempem. Rowerek miał fajny nowa Merida, która ważyła nieco ponad 6 kg.

W Sobótce był krótki postój na uzupełnienie płynów. Podjazd na Ślężę zacząłem w złym miejscu i niestety przez grubo ponad godzinę musiałem prowadzić rower, a czasami nawet go nieść po kamienistym zboczu. Gdy wdrapałem się na szczyt odpocząłem dłuższą chwilę na ławeczce, a następnie zjechałem w dół - już inna drogą. Niestety i tutaj zdarzyły się fragmenty, gdzie trzeba było prowadzić rower.