avatar Ten blog rowerowy prowadzi kojak z miasteczka Wrocław. Mam przejechane 3382.66 kilometrów w tym 387.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.18 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy kojak.bikestats.pl
  • Sprzęt Pierwszy

Święto Wrocławskiego Rowerzysty

Niedziela, 13 czerwca 2010 · dodano: 13.06.2010 | Komentarze 3

Święto Wrocławskiego Rowerzysty to impreza masowa, której ideą przewodnią jest promowanie miasta przyjaznego ludziom, gdzie można oddychać czystym powietrzem, bezpiecznie, szybko i ekologicznie poruszać się z miejsca na miejsce na rowerze oraz aktywnie odpoczywać, czerpiąc radość i zdrowie z obcowania z czystym, naturalnym środowiskiem.
Impreza ta, przypadająca w pierwszy (wolny od innych zdarzeń) weekend czerwca jest obchodzona z okazji Światowego Dnia Ochrony Środowiska. Owo święto ma charakter pro-rowerowy zresztą nie tylko w naszym kraju - co roku w Berlinie odbywa się w tym czasie największa na świecie demonstracja rowerowa: Sternfahrt.
Święto Wrocławskiego Rowerzysty odbyło się po raz drugi. Dla mnie po raz pierwszy ;)

Start miał miejsce na Placu Solnego około godziny 11:30. Przejazd przez miasto trwał ponad godzinę i koło toczyły się dość wolno, ale taka była idea. Nie ścigać się tylko pokazać kierowcom, że rowerzysty to również uczestnik ruchu.

Założyłem koszulkę Nutelli mini Tour de Pologne, gdyż miałem nadzieję, iż Filip, którego znam tylko z fb będzie brał udział w tej akcji i rozpozna mnie (też wygrał taką koszulkę stąd ta akacja). Jak się okazało na Placu Solnym Filip (Galen) miał również tą koszulkę na sobie. Z Filipem była również Aga, która miała na sobie koszulkę Nutelli :) Przy okazji poznałem część ekipy wrocławskiego bikestats - WrocNam, Zyla82 oraz Mattik'a (mam nadzieję, że nie pominąłem nikogo, jeśli tak to przepraszam).

Dostałem roboczą ksywkę - Trzeci od Nutelli, mam nadzieję, że się to niedługo zmieni :)

Frekwencja akcji to około 800 rowerzystów.

Trochę poszperałem po necie i jest ślad.

Trochę zdjęć (autorstwa WrocNam oraz Mattik'a):

Od dzisiaj nie ma zakazów dla rowerzystów.

Rowerzyści na drodze © kojak

Nutella na trasie :) © kojak

Z ekipą bikestats © kojak

Nutelki na drodze © kojak

Galen
| 09:15 poniedziałek, 14 czerwca 2010 | linkuj Fajnie było Cię poznać. Mam nadzieję, że uda nam się wykręcić jeszcze trochę kilometrów (niekoniecznie takim tempem jak wczoraj) :]
Pozdrawiam!
kojak
| 08:48 poniedziałek, 14 czerwca 2010 | linkuj Nie ma sprawy, zdaję sobie sprawę, że dołączyłem się do Was bez uprzedzenia.
mattik
| 23:12 niedziela, 13 czerwca 2010 | linkuj Za ksywkę uprasza się o wybaczenie ;) Od dzisiaj będzie normalnie - Tomek. PozdRower i do następnego wspólnego pedałowania ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa piewa